mezoterapi klinik mezoterapi klinik+90 532 385 31 93

Karın Mezoterapisi

Karın bölgesel yağlanmasına çözüm olarak uygulanan karın mezoterapisi ile çok olumlu sonuçlar elde edilmektedir.

Karın Mezoterapisi

Mezoterapi ile selülit tedavisinde olduğu gibi karın mezoterapisi de günümüzde oldukça iyi sonuçlar veren bir tedavi şeklidir.

Karın Bölgesindeki Yağlanma

Bölgesel yağlanma sorunun en sık görüldüğü yerlerden biri de karın bölgesidir. Bu bölgedeki yağlanma sonrasında bu bölgedeki yağ dokusunun oluşturduğu estetik sorunun çözümü çok ağır ve uzun spor olmaktadır. Kimi insanlarda ise yaşa bağlı olarak karın bölgesindeki yağlanma spor ile de çözülememektedir.

Karın Mezoterapisi

Karın Mezoterapisi, karın bölgesindeki yağın parçalanmasını sağlayan ilaçların ince iğneler ile ufak dozlarda yağ dokusu içine verilmesi yöntemi kullanılan bir tedavi şeklidir. Bu tedavi yönteminde özel solusyonlar kullanılır. Kullanılan solusyonlar değişik oranlarda karıştırılarak etkinliklerinin arttırılması sağlanır.  Çok ince iğneler ile yapılan bir işlem olduğu için, tedavisi sırasında ciddi bir ağrı yaşanmaz.Ancak yine de yapılan ilaç kokteylin içine lokal anestezik ilaçlar konulur. İğneyle yapılan bir işlem olduğu için bölgesel olarak hafif kanama, morarma, kızarıklık oluşabilir. İşlem 45 dakikayla 1 saat arasında sürer. 6 ila 10 seans sürebilir. İşlem sonrasında masaj ile tedavi desteklenirse daha hızlı sonuçların elde edilmesi mümkün olur.

Diyete Dikkat

Karın Mezoterapisi tek başına yağ dokusunun çözülmesini sağlamaz. Hastanın bu tedavi süresince kilo aldırıcı beslenme alışkanlığından uzaklaşması ve diyetine dikkat etmesi gerekir.

Mezoterapi Klinik - Soru Sorma ve Randevu Talebi Formu
* Bilgileriniz gizli tutulmaktadır, üçünkü kişilerle paylaşılmamaktadır.
Ufuk Üniversitesi Cad. Farilya Bussines Center, No:8, Kat:14, Ofis:68, Çukurambar, Çankaya, Ankara
uzm. dr. rengin türkgülerMezoterapi Klinik